cheyan

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Första inlägget!<3

Av Alicia Kron<3 - 18 juni 2012 17:47

Hejhej!, kan jag ju börja allting med!Jag är en vanlig halmstadstjej på snart 11 sommrar :) Jag älskar att b.l.a shoppa,baka,vara med mina vänner och familj,överaskningar,karuseller!<3 I denna bloggen kommer ni får veta allt som behövs veta om mej.Min vardag,mitt liv,mina val & regler <33 Jag har haft väldigt många bloggar innan denna så vi får väl se om jag stannar länge här då :) Men hoppas att jag gör det och får många besökare,ska snacka med mamma om jag får lägga ut mej i rampljuset :D Men nu ska jag sluta skriva...... Hejdå babes ♥

                                               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia Kron<3 - 23 juni 2012 10:33

Ängna mej åt två bloggar,som jag ska ha själv!! Jag ska fundera ett tag,och om jag ska ha en till ska den nog handla om min vardag precis som denna,eller så får detta bli en sims blogg.Asså typ jag kanske lägger upp bilder då och då men jag vill iaf ...

Av Alicia Kron<3 - 22 juni 2012 21:38

Äre någon där ute som hade velat göra ett bloggbyte med mej? Hade varit väldigt gullight då :) Men ni kan ju fundera över det och sedan kan ni kommentera så väljer jag ut en som jag kan bloggbyta med :) Men vi ses,pusssssss :* ...

Av Alicia Kron<3 - 22 juni 2012 17:49


Tjatja,nyss när jag kollade i posten så fanns det ett kuver (stav) Det stod att det var till mig ifrån en tjej som heter Sara! Henne hade jag träffat på ett läger förlänge sen och nästan glömt bort henne! ;/ Men nu fick jag ett brev och det var såå f...

Av Alicia Kron<3 - 22 juni 2012 16:05


Ja,jag bara fick fö mig att tipsa och grejja här på bloggen så jag tipsar lite och grejjar ;D Haha,men det blir nog bra :)   Alicia Tipsar ...   Låtar : Balada - Gustavo Lima Varför? - Sofijah Whistle - Flo Rida   Bloggar : www.Miss...

Av Alicia Kron<3 - 22 juni 2012 11:55


  Godmorron alla ♥ .... idag är det ju så mke som MIDSOMMAR <333 Yeyy,haha.Hur ska ni fira idag då? Jag ska gå till min mormor och morfar och så ska vi fira där,med andra gäster o så :) Men det blir inte fönns fem...men vi ses <3 Pussss...

Presentation


Hejhej! Du har kommit till mig,en helt vanlig tjej som älskar att shoppa,vara med kompisar,familjen m.m!Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!Hoppas du stannar :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards